[gcg] Re: Noc z Piłą!

  • From: "qaz" <qazvox@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 28 Dec 2006 12:47:35 +0100

----- Original Message ----- From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Wednesday, December 27, 2006 9:13 PM
Subject: [gcg] ENEMEF: Noc z Piłą!

jakby ktos mial ochate sie wybrac to moze sie do mnie dołączyć ;)
repertuar
- PIŁA,
- PIŁA 2,
- PIŁA 3 (PRAWIE PREMIEROWO!),
- TEKSAŃSKA MASAKRA PIŁĄ MECHANICZNĄ - POCZĄTEK,

Przemęczyłem się z tym na dvix'ach (no może bez 3) - nie w moim typie.
Nie jestem też pewien, czy Marcin jest w moim typie -:) (to jest żart, bez bełkotu zawziętego!-o kino chodzi)
qaz
BTW: Czy ktoś wpadł tak jak ja w serial 'Prison Break' -w kilka dni obejrzałem 20 odcinków (wściekły na siebie i swoją głupotę)