[gcg] Fw: Re: Fw: Re: Test łaczności - coś mnie nie wpuszcza na grupę

  • From: "czujwarun" <gieneg@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 23 Dec 2006 23:57:32 +0100

Z pierwszym zdaniem sie nie zgadzam - ja zakladalem uczciwa grę.

poprawnie tak powinno byc:
- licytacja polegala na skracaniu  podpisu
- podwojnie oszukales
- ja nie zrobilem nawet pas, tylko zaakceptowałem nowe warunki, dajac Ci nawet
fory
- itd..

Gdybym Cie nie przyłapał na oszustwie (PODWÓJNYM) i przez chwile choć
zaakceptował to byłoby inaczej
Ale skoro Cie złapałem na podwójnym, to PLACISZ PODWOJNIE i możesz sie podpisać
na wpłacie K.

.