[gcg] Fw: Odp: Re: propozycja zawodów XC BORSK 2011

  • From: Piotr trzyński <piotr@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "GCG" <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 31 Mar 2011 20:42:37 +0200

----- Original Message ----- From: "Czarny" <czarnypt@xxxxx>
To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
Sent: Thursday, March 31, 2011 8:40 PM
Subject: Re: [gcg] Odp: Re: propozycja zawodów XC BORSK 2011

Jako ze jestem PPG chciałbym się wypowiedzieć w tej sprawie, nie chciał bym być źle odebrany ale przy okazji tego tematu chce napisać moje zdanie.

od lat w GCG działała prężna ekipa pilotów PPG i myślę że godnie reprezentowała barwy GCG

Przypominam wyniki:

Adam Cegiełka 3 krotny Mistrz Polski

Mirek Hołownia wicemistrz Polski

ja jak zawsze 4

Myślę że w sportowym lataniu napędowym byliśmy rozpoznawalni jako chłopaki z GCG. Od roku słyszę opinie w naszym świadku "po co mam płacić na klub jak i tak nic z tego nie mam"( ja się z tym również zgadzam) Z ekipy PPG latających w klubie co roku odchodzą kolejne osoby i tak będzie dalej. Obecnie została garstka. Płacenie na koszty Borska są napędziarzom niepotrzebne, bo i tak tam nie latają albo sporadycznie. Oczywiście nie wszyscy bo ja akurat korzystam czasami z holowania ale większość nie. Jeśli się o młody narybek nie zadba to w klubie zabraknie lataczy napędowych. W ubiegłej kadencji byłem wiceprezesem i wiem, że za bardzo się nie popisałem. Niektórzy mogą mi zarzucić, że mogłem się postarać sam i walczyć o swoje, ale jakoś ten sezon mi przeleciał mało aktywnie i miałem inne obowiązki jak nowy potomek itp. Artur bez urazy ale chciał bym Cię oficjalnie poprosić abyś jako prezes pomyślał również o PPG a nie tylko o Borsku. Takie mam odczucie patrząc na twoje poczynania. W ubiegłym roku rozmawialiśmy o radju na wierzy BABIE DOŁY w maju rozmawiałem z Katonem i z tobą w sprawie spotkania się z wojskiem i zakupie radia 2m z którego mieliśmy my jako napędziarze i piloci latający na klifie w BABICH oraz MEchalinkach korzystać. Sprawa ucichła a myślę że bardzo by to ucieszyło pilotów PPG. Wystarczy zrobić parę takich małych rzeczy. Myśle że klub wysupła te 400 zł na radio nawcom i po sprawie. Parę takich akcentów i towarzystwo będzie zadowolone.

Następną rzeczą jest sprawa zawodów. Latanie nie polega tylko na przelotach a skupiając się tylko na takich zawodach dzielisz nasze środowisko (nie mam do ciebie urazy że ich nie organizujesz, bo nie masz o nich pojęcia, ale może spróbować przy okazji namówić ppg na to by zorganizowali swoją zabawe .) W roku 2013 federacja FAI organizuje imprezę WORD AIR GAMES 2013 jeszcze nie wiem gdzie, ale ma organizować. Jest to olimpiada lotnicza i jednocześnie największa lotnicza impreza na świecie. W roku 2009 byłe reprezentantem polski w PPG. W paralotniarstwie Polski nikt nie reprezentował z powodu błahej sprawy. Rok przed igrzyskami są eliminacje w celności lądowania, których u nas nikt nie zorganizował ( w czasie igrzysk piloci lądują na środku jeziora na pontonie, myślę ze nie jeden z nas by z chęcią wystartował tylko dla takiej zabawy). GCG może zorganizować przy okazji zawodów taką imprezę wystarczy wystąpić jako organizator do AP czy FAI o taką możliwość. Ja jako pilot brałem udział w eliminacjach w Niemczech i w Turynie, bo w Polsce nikt o tym nie pomyślał. Myślę że było by fajnie pobawić się w takich zawodach a nie tylko organizowanie zawodów w których sam się startuje.

to tyle i przepraszam że się tak rozpisałem.