[gcg] Bracia Piloci.

  • From: "AS" <asa1@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Dec 2006 16:22:14 +0100

Umiłowani w Paralotni-Pani, Bracia Piloci,
   Uprawiacie najpiękniejszy,najbardziej elitarny i tylko dla wtajemniczonych
sport na świecie.
Sport, w którym każde oddalenie od matki-Ziemi zmusza do refleksji i zupełnie
innego spojrzenia na to, co zostało na dole i na to co nas otacza w górze.
Przecież już z kilkuset metrów  nie poznacie nikogo z tych co pozostali na
ziemi,a będąc wyżej nawet swoich samochodów na lotnisku.
   Jeśli do tego wyłączyć radio,to przywilej najbliższego obcowania z
niedostępną dla ponad  90% homo sapiens przestrzenią  jest bardzo
wyrazisty.Bardzo osobisty,żeby nie powiedzieć intymny.
I nie przesadzę,jeśli powiem,że czuję się dopuszczony do uczestnictwa w swojego
rodzaju misterium.
Czymś świętym.
Czymś wyjątkowym.
Czymś dla wybranych tego świata.
I zapewniam Was,że daleko mi w tym momencie do egzaltacji.

     Wytłumaczcie mi więc Wy wszyscy,którzy w tak elitarnej rodzinie pilotów
zniżacie się poniżej poziomu lotniska,by w ogóle (a przed Świętami szczególnie)
zajmować się takimi małostkowym sprawami a czyniąc to w tak haniebny sposób
publicznie zadajecie jeden drugiemu bolesne (bo chyba o ten ból polemizującym
chodzi!?) ciosy .

     Jedno ,co mnie w tym smutnym publicznym spektaklu pociesza to
przekonanie,że nie macie prawdziwych,życiowych problemów.
    A drugie to ,że musicie czuć się bardzo dobrze fizycznie i
psychicznie,czyli tryskać zdrowiem.

A Świat widziany z góry jest taki piękny i ludzie na ziemi tacy mali,bezbronni
i niegroźni dla nas tam u góry.
Czy ktoś zapytał jak czuje się nasz Kolega z Kościerzyny tyle miesięcy po
wypadku?
Dlaczego dopiero czyjaś tragedia nas jednoczy i to też na krótko  (akcja KREW
!!!).

Pozdrawiam wszystkich Pilotów i ponawiam życzenia Świąteczne żywiąc nadzieję,że
kiedyś będziemy wszyscy reprezentować taka klasę LUDZI jaka przystoi Wybrańcom
losu,czyli tym co to mają skrzydła jak ptaki i mogą z nimi latać.

andrzej szczerba.