[gcg] Re: Borsk

  • From: "Andrzej Subocz" <andrzej.subocz@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Nov 2005 20:08:58 +0100

Bylo juz cos takiego w bialej podlasce - nawet tor formuly 1 mial byc
Wyszla afera "Biala-morgana"

A teraz realnie - wczorajszy (sroda) dziennik bandycki - jest nowy
wlasciciel lotniska w Konarzynach - chce tam urzadzic stadnine koni,
hotel agroturystyczny itp. W razie czego bedziemy mieli tamto lotnisko -
przy tych planach nie zawadzamy mu, a wrecz przeciwnie.
http://chojnice.naszemiasto.pl/gospodarka/534847.html

A teraz raz jeszcze analiza faktów:
Gosciu kupil 250 hektarów gorzej polozone za ponad 1,3 melona Tu mamy
190 hektarów za 1,4 melona Czyli cena realna i to moze byc niestety
prawda, wychodzi grubo ponizej 1 zeta za 1m2 Ale, jak to mówia nasi
dawni przyjaciele "pazywiom, uwidim" A moze bysmy zrobili zrzute i
kupili to lotnisko? Wystarczy 14 osób po stówce albo 7 po dwie stówy,
ostatecznie 3 po pól banki.

Jendrek