[gcg] Bogdan powypadkowy

  • From: BoguslawS <boguslaw.skwierawski@xxxxxxxxxxxx>
  • To: glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 08 Sep 2006 14:35:45 +0200

Witam Szanowni Piloci!

Wróciłem z drugiego, krótkiego pobytu w szpitalu.
Wg oceny ortopedy, od strony "technicznej", wszystko jest OK.
Obecnie chodzę, po mieszkaniu, przy pomocy 2 kul łokciowych.
Problemem jest bolesność mięśni, kości itp.
Mam zwolnienie lekarskie do końca października br.
Ewentualny powrót na startowisko będzie zdecydowanie blokować,
"rodzinna opozycja".

Jeszcze raz serdecznie dziękuję za pomoc, wyrazy wsparcia i odwiedziny.

                Pozdrawiam Bogusław Skwierawski
                                    Kościerzyna