[gevaot] RE: [gevaot] הדברת נמלים

  • From: tzviki pomeranc <tzviki22@xxxxxxxxxxx>
  • To: <gevaot@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 28 May 2013 22:01:37 +0300

שובל הפתרון האולטימטיבי והבריא זה פשוט תרנגולות הם גם מנקים מעקרבים נחשים ובסוף
מפנקים בביצים.. ב)אני צריך טפסים לאישור נשק ג)אנחנו רוצים מטף לקראוון תודה
הפומרנצים

Date: Tue, 28 May 2013 20:08:35 +0300
Subject: [gevaot] הדברת נמלים
From: shovnitz@xxxxxxxxx
To: gevaot@xxxxxxxxxxxxx

שלום לכולםשבוע שעבר היה פה המדביר ע"פ הזמנתה של גלית ,בימים האחרונים כבר עלה
ממספר משפחות שעדיין יש אצלם נמלים בבית אם יש עוד משפחות שנמצאו אצלם נמלים לאחר
ההדברה בבקשה ליצור קשר איתי או עם גלית

האם מישהו מכיר את המייל הבא: rjkhb1@xxxxxxxxx
אני מזכיר שוב את עניין טופסי הנשק מי שיש לו טופס בבקשה למלא ומי שאין לו שיגיד
לי ואני ייתן לו חדש השבוע עוד מישהו אושר נשק ואני מקווה שנמשיך לקבל אישורים
בזמן הקרוב בעז"ה נוכל לפתוח כיתת כוננות
לילה טוב!שובל