[geoteach] Re: [geoteach] Re: שעור מתוקשבמבוססגוגל יחידתלימוד

  • From: "neora" <golannorag@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Sep 2006 21:13:24 +0200

את צודקת , אבל מתוך נסיון ומתוך הצורך להשאיר אותם מחוברים גם למפות הבנתן
ןקריאתן חשוב שיהיה  גם הכלי הזה. בל נשכח שהתלמידים נבחנים באנסין.
http://www.holyland-jerusalem.com/carta/map.htm
באתר של אורנים יש מפה סכמתית של לבנון
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.oranim.ac.il/courses/meast/extra/Egypt%255CDemographic%2520-Egypt.gif&imgrefurl=http://www.oranim.ac.il/courses/meast/extra/enter.htm&h=229&w=357&sz=7&hl=en&start=5&tbnid=8u1-qdAnBwRYZM:&tbnh=78&tbnw=121&prev=/images%3Fq%3D%25D7%259E%25D7%25A4%25D7%25AA%2B%25D7%259C%25D7%2591%25D7%25A0%25D7%2595%25D7%259F%2B%2B%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3D%26rls%3DGGLG,GGLG:2005-20,GGLG:en%26sa%3DN.