[geoteach] Re: [geoteach] חידות וחידונים

  • From: "laurabh" <laurabh@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Jul 2004 01:05:03 +0200

שלום כולם

דוברת בי"ח לוינשטיין

טלפון: 7709101-09

נייד: 261250 -056

Gali Dvir
TEL: 03-5667788
MOBILE: 055-777870
FAX: 03-5666677

עזרתכם מתבקשת בהעברת דוא"ל זה לכמה שיותר נמענים. מי שיש לו את סוג הדם המתבקש
למען הצלת ילדה, אנא - פנה למטפלים בנושא שפרטיהם מופיעים בהמשך.

                                                תודה לכולכם מאיתנו משפחת
קליינר וכל בית "משפחת שרטורס" נתניה

Add this card to your address book

מחפשים סוג דם נדיר:

     A-

בבקשה

אל תמחקו את האי מייל הזה ותעבירו אותו לרשימת התפוצה שלכם

זה חשוב מאוד !!!

שלום כולם,

אנחנו מחפשים אחרי תרומת דם למען ילדה חולת סרטן. סוג הדם הוא מאוד נדיר:  A-

 אם יש לך סוג דם כזה או את/ה מכיר/ה מישהו עם סוג דם כזה, אנא צור/צרי קשר

 באי-מייל: erez@xxxxxxxxxxxxxxxxx או התקשר למנוי: 513849-054

תודה רבה לכולכם,

ענת אפרון

תרום ! תן חיים לילדה קטנה!