[fotoskiasi] nea paraggelia film

  • From: Andreas Brokalakis <kingmouf@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxxxxx, fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx, sofia.agat@xxxxxxxx, tonia bobolaki <toniachania@xxxxxxxxx>, konhania@xxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 12:06:37 +0300

Καλημέρα σε όλους,

λοιπόν μιας και έχει τεθεί το θέμα για καινούρια παραγγελία φιλμ, σας κάνω
attach το xls που είχαμε φτιάξει στη προηγούμενη παραγγελία.
Να υπενθυμίσω ότι οι καλύτερες τιμές (φαίνονται και στο πίνακα) είναι από
τον Ακομιανάκη. Τώρα από την άλλη οι τιμές αυτές είναι πριν από κάμποσο
καιρό (νομίζω Δεκέμβριο είχαμε κάνει τη παραγγελία) οπότε δε ξέρω κατά πόσο
ισχύουν.
Ας δούμε για τι πράγματα υπάρχει ενδιαφέρον και μετά αν είναι παίρνω στον
Ακομιανάκη να επιβεβαιώσω τιμές.

Ανδρέας