[fotoskiasi] Synanthsh shmera oloi ekei

  • From: Andreas Brokalakis <kingmouf@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 2 Nov 2011 12:56:38 +0200

Geia sas paides!!

eimaste etoimoi??? Arxizoume!!! Na eiste oloi to brady ekei!!!

Merika updates:
1. balame xtes me to Nektario afises sto Eyeland, to fotographeio tou
Aggelaki sth Dhmokratias kai sto Newrio tou Moro
2. typwsa kai kopsame me to Nektario ta xartakia me contact details na ta
moirasoume se osous erthoun shmera
3. parelaba to Sabbato to megethyntira - Marirena arxizei o rolos sou edw!
Tha ta poume shmera to brady!
4. Parelaba xtes to metasxhmatisth apo to service ths Epson. Edwsa 48 eurw
mazi me ta metaforika - Iris nomizw exoume mia 40aria eurw sto tameio,
swsta? Tha to ektimousa na kanonizame ena payment.... :D
5. Phgame me to Nektario kai elegksame to xwro ston istioploiko. Paides
einai apla SUPER. Tha eimaste jet. Epishs milhsame me tous anthrwpous ekei
kai einai oloi anoiktoi kai entaksei. Nomizw oti to klima einai genika poly
kalo.
6. milhsa me kapoious apo to TEE kai mou eipan oti an xreiastei tha
mporoume na exoume thn aithousa ekei (p.x. an yparksei kapoia Tetarth ena
problhma me ton istioploiko). Ara exoume enallaktikh kabantza kai lysh. :)

Eipame me ton Nektario na pame shmera nwritera gia na etoimastoume. P.x.
kata tis 7.30 - 8. Opoios thelei na erthei, tha einai super.

Auta pros to paron kai ta leme to bradaki!

Andreas