[fotoskiasi] Re: MSK

  • From: Andreas TheTroll <kingmouf@xxxxxxxxx>
  • To: fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Feb 2009 10:22:28 +0200

Για Μάνο και Johnson δεν χρειάζεται να ανησυχούμε για λεφτά. Για τον Κόντο
θα πρέπει να πλερώσουμε αλλά στη χειρότερη τα βάζουμε εμείς (για ένα SK
εισητήρια και ξενοδοχείο πόσο να είναι?? Έλεος δεν θα του κλείσουμε και σε 5
αστέρων ξενοδοχείο!). Ίσως έχουμε κάποιο κονέ εγώ με το Νεκτάριο, θα μιλήσω
μαζί του. Πάντως σίγουρα δεν έχει σύζυγο (γκόμενα δεν ξέρω χαχαχαχαχαχαχα)

Αν πάρουμε Δεπόλλα καλό είναι να έχουμε εξασφαλίσει κάποια χρήματα. Πάντως η
εμπειρία από έκθεση στη Πάτρα είναι ότι χορηγοί μπορούν να βρεθούν αν
οργανωθούμε και βγούνε αφίσες, ενημερωτικά σε εφημερίδες και τα σχετικά.
Καμιά τράπεζα ίσως θα μπορούσε να δώσει τπτ, μπας και βελτιώσουν το προφίλ
τους!! ΙΝΚΑ είναι πολύ κλασσικό σε τέτοιες φάσεις. Και όλο και κάποιος άλλος
θα βρεθεί. Όπως και να το κάνουμε πάντως, Κόντος + Μάνος είναι high profile
ονόματα και πάμε με άλλο αέρα σε διαπραγματεύσεις με το Πολυτεχνείο.

Συζήτησα με το Γιάννη (το δάσκαλο) και μου είπε ότι αυτό που σας έλεγα στο
θάλαμο - δηλαδη όταν προσεγγίσουμε εταιρείες για προσφορές να τους ζητήσουμε
να μας δώσουν δωρεάν κάποια υλικά με αντάλλαγμα να τους βάλουμε σαν χορηγούς
στις εκδηλώσεις - παίζει πολύ και είναι καλό να το κυνηγήσουμε - ειδικα στη
φάση με τα χαρτιά που ο αντιπρόσωπος της Ilford είναι και αντιπρόσωπος της
Nikon. Ειδικά αν παρουσιαστούμε και με ένα πλάνο που θα περιλαμβάνει
σημαντικά ονόματα και καταλάβουν ότι δεν θα είμαστε μόνο εμείς σα φοιτητές
αλλά θα μαζευτεί περισσότερος κόσμος.

Από το Eyeland ο Βασίλης μου είπε ότι μπορεί να παρέμβει για να μας δώσουν
το Χρυσόστομο, οπότε έχουμε άλλο ένα χαρτί για να πάρουμε το χώρο. Ο χώρος
μας βοηθάει ακόμα περισσότερο στο να διεκδικήσουμε λεφτά και να βρούμε
χορηγούς. Επίσης το Eyeland θα μας βοηθήσει στα τυπώματα και στο στήσιμο
σίγουρα. Και με καλές τιμές.

Απλά πρέπει να κινηθούμε σχετικά γρήγορα. Ο Κόντος μου ζήτησε να τον
ενημερώσω το συντομότερο δυνατό και μου είπε ότι θα μιλήσουμε τηλεφωνικά
μόλις επιστρέψει από το Λονδίνο που βρίσκεται. Οπότε αναγκαστικά θα πρέπει
να έχω κάτι χειροπιαστό να του πω.

Αυτά,
Ανδρέας