[fotoskiasi] Ενημέρωση 4/2 Φωτοσκίαση

  • From: "nbakondios@xxxxxxxxx" <nbakondios@xxxxxxxxx>
  • To: φωτοσκιαση fotoskiasi <fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Feb 2009 02:34:29 -0800 (PST)

Λοιπόν...........

αρχικά σας στέλνω τις σημειώσεις για το χρώμα του Μιχάλη. (θα ακουλουθήσουν και
άλλες!!!)

2ον Υπενθύμιση: όσοι έχουν κονέ (!!!) με φωτογράφους, ας... κάνουν τα κονέ τους

3ον Για συμμετοχές στην έκθεση: όποιος θέλει, στέλνει mail στην Ελένη.
Συμμετοχές μέχρι 20 του μήνα!!!!

4ον (και άλλη) υπενθύμιση: όποιος θέλει να δουλέψει στον θάλαμο, να πάρει
φιλμακι ή κάτι άλλο βρε αδελφέ, μιλάει με κάποιον απο τους παλιούς

5ον όσοι από τους παλιούς (τους πολύ παλιούς) έχουν υλικό της ομάδας (και δεν
τους έχω πρήξει ακόμα στο προσωπικό (ή τους έχω πρήξει αλλά όχι αρκετά ακόμα)
και θέλουν να αποφύγουν το πρήξιμο (καλή επιλογή έχω να πω) ας μου στείλουν ένα
mail αυτοί!!!

αυτά...
(σήμερα ήταν μικρό το ενημερωτικό...
βασικά νοιώθω ότι κάτι έχω ξεχάσει να γράψω....
θα μου έρθει...
δεν πρέπει να είναι πολύ σημαντικό για να το έχω ξεχάσει...
αλλά ποτέ δεν ξέρεις....
αν μου έρθει, θα ξαναστείλω mail
ή παίζει είναι κάτι που έχω ξεχάσει να κάνω εγώ
οπότε τότε δεν θα στείλω mail
θα φανεί
θα δείξει μωρε...
οκ... τώρα έφτασε το ενημερωτικό mail σε επιθυμητό μέγεθος!!)

αντε γεια
και καλά διαβάσματα οι εξεταζόμενοι