[fotoskiasi] Re: Διαγωνισμός "Ειρήνη Είναι 2"

  • From: Andreas TheTroll <kingmouf@xxxxxxxxx>
  • To: Nikolas Stergiou <nikos@xxxxxxxxxxxxxxx>, fotoskiasi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 4 May 2010 16:38:13 +0300

Kyrie Stergiou,

sas stelnw auto to email ek merous ths fotoskiasis, ths fotographikhs omadas
tou Polytexneiou Krhths (Xania). Mas endiaferei na symmetasxoume sthn olh
prospatheia kai ton diagwnismo sas. To site mas einai to akoloutho :

http://www.fotoskiasi.tuc.gr/

kai sas episynaptw dyo eikones pou mporeite na xrhsimopoihsete ws logotypo
mas.

Gia to megethos tou banner, den mporw na sas apanthsw auth th stigmh giati
leipei o administrator ths selidas mas. An mporeite steilte mas ena mikro
kai ena megalo kai tha to prosarmosoume emeis analoga.

Sas euxaristw kai zhtw syggnwmh gia thn kathysterhsh sthn apanthsh mas.

Andreas Brokalakis (ek merous ths fotoskiashs)

PS. mias kai parathrw oti den anafereste se sygkekrimenes omades alla se
poleis, isws tha sas endiefere na epikoinwnhsete kai me th lefki (ΛΕσχη
Φωτογραφίας και ΚΙνηματογράφου Χανίων) poy einai h allh fotografikh omada
sth polh mas. Poly pithano na endiaferontai kai autoi. To site ths omadas
einai auto : http://www.lefkichania.gr/main.html .