[fda-list] wakacyjnie

  • From: "Magdalena Szalajko FD-26427" <szalajko@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: fda-list@xxxxxxxxxxxxx, <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 23 Jul 2002 10:53:03 +0900

"In the City of God there will be a great thunder,
Two brothers torn apart by Chaos,
while the fortress endures,
the great leader will succumb..."

Tłumaczenie:
Nad Miasto Boga nadciągnie wielka nawałnica,
chaos obróci dwóch braci w pyl,
podczas gdy forteca umocni się i urośnie w siłę,
wielki przywódca ulegnie...

Interpretacja:
Nad Częstochową przejdzie wielka burza,
Bracia Kaczyńscy pokonani przez SLD,
nie forteca acz Platforma urośnie w siłę,
a wielki przywodca* ulegnie...

* tutaj Nostradamus z Buzkiem trochę przesadził - jaki tam z niego "great
leader"...

--

--
Aby zrezygnować z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze