[fda-list] Re: uwaga turysci!

  • From: <asia422@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Aug 2001 12:30:29 +0200

Ania <amielniczek@xxxxxxxxxxxxxx> napisał:

>nie napisze teraz nic przyjemnego.
> jesli sie wybieracie w rejon Szczucina, wezcie pod uwage taka mozliwosc, ze
> zostaniecie napadnieci lub okradzeni. takiego chamstwa nie widzialam
> wczesniej(..)
> Aska, jak Ty tam jeszcze zyjesz?

No to ja musze obronić ten biedny atakowany Szczucin Aniu:-)

Żyje sobie spokojnie od lat już wielu a do Szczucina wybieram sie codziennie i
całkiem mi tu miło ( bo nie żyje w samym Szczucinie)  ale każdy sznujący sie
przestępca ma taką zasadę że swoich nie rusza. Może dlatego tak mi tu
spokojnie?  powiem nawet że bardzo mi się to miejsce podoba i nawet chciałabym
tu powrócić po studiach co nie wiem dlaczego dziwi moich znajomych.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie. I dodam że sie nie daliśmy utopić  , nawet ja
przywdziałam gumioki nr45  i brałam udział w ratowaniu okolic Szczucina -
dzielnie trzymając worki do sypania :-) Bawcie sie dobrze. papa

--

Jest niezly ... i liscik napisze
OnetKomunikator [ http://ok.onet.pl/instaluj.html ]

--