[fda-list] Cze¶æ i czo³em...

  • From: "Tomasz Lewandowski" <sumo@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <fda-list@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Aug 2001 16:49:05 +0200

Jeszcze tylko miesiąc wakacji nam został i znów się zobaczymy - nie wiem czy
to dobrze czy źle - ale fakt pozostaje faktem!

Mam nadzieję:
 - że czas wakacyjny wypełniacie sobie tylko dobrymi przygodami, zdala od
biurek komputerowych i książek z serii: "... księga eksperta" :-)
 - że powódź Was nie dopadła ani słońce nie przyprawiło o udar...
 - że niektórzy ludzie przestaną się na mnie śmiertelnie obrażać o co
niniejszym bardzo proszę.

Pozdrawiam wszystkich razem i każdego z osobna i życzę udanej ostatniej 1/3
części tegorocznych wakacji

Tomek

--
Aby zrezygnować z subskrypcji napisz do fda-list-request@xxxxxxxxxxxxx ze