[EUGCro] Senior Network Engineer, Irska

  • From: dejan.foro@xxxxxxxxxxx (dejan.foro)
  • To: <eugcro@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Apr 2004 23:46:58 +0200

Ako je netko zainteresiran da radi na Exchangeu u Irskoj, evo jedan oglas.
Kontaktirali su mene, no pošto ja već radim u Njemačkoj, nisam bio
zainteresiran. Čovjek me zamolio da ako znam ili mogu preporučit koga drugog
i ostavio svoje kontakt informacije. A naravno da znam pa puna ih je EUGCro
:))

firma je IT Force www.itforce.ie

a osoba za kontakt je

John Bergin
Managing Director
E-mail:  <mailto:john.bergin@xxxxxxxxxx> john.bergin@xxxxxxxxxx
Tel: + 353 1 410 0608

Koliko sam saznao iz razgovora sa njim, traže čovjeka za poziciju Senior
Network Engineer, na temu Exchange migracija. Navodno traže "pojačanje"
postojeće ekipe radi nekakvih migracijskih projekata. Toliko što ja znam, pa
ako su lagali mene i ja lažem vas što bi rekao Balašević. Za više, javite se
njima.

srdačan pozdrav iz Deutschlanda,

Dejan Foro
dejan.foro@xxxxxxxxxxx