[enklawa-lagiewnicka] Lista mailowa mieszkancow osiedla Fredry 12e

  • From: "Marek H." <hajmar@xxxxxxxxxx>
  • To: enklawa-lagiewnicka@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 16 Mar 2013 17:01:36 +0100

Witam,

na liście mailowej mieszkańców wspólnoty mieszkaniowej przy ulicy Fredry 12e.
Od tej pory wysyłany mail na adres "enklawa-lagiewnicka@xxxxxxxxxxxxx" trafi do
większości z nas (brakuje mi jeszcze maila do osób z mieszkań :
6,7,13,14,15,16).
Zapisałem również do listy naszego nowego zarządcę Pana Marcina Modrinića.

Myślę, że lista ułatwi nam kontakt i przepływ informacji w obrębie naszej
wspólnoty.

Jeśli, ktoś nie chce otrzymywać maili z grupy proszę o informację zwrotną.

pozdrawiam,
Marek