[elk-spanish] ΠΡΟΣ: [elk-spanish] Σχετ: [elk-spanish] Hola companeros!

  • From: Renaki <rmaraki1983@xxxxxxxx>
  • To: elk-spanish@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 22 Nov 2014 16:55:29 +0200

Κάναμε την σελίδα 84 από το enpractica και την άσκηση 18 από την σελίδα 85. Την
άσκηση 19 την έχουμε για το σπίτι. Έχουμε επίσης σαν άσκηση να βρούμε στο
google - ειδήσεις 10 προτάσεις τίτλους ειδήσεων με τα 10 ανώμαλα ρήματα της
σελίδας 84. Μπορούμε να διαβάσουμε για τα ανώμαλα ρήματα και στην σελίδα 89 του
encuentros.  Αυτά!
Καλό σαββατοκυριακο

Ρένα

Εστάλει από Samsung tablet