[efhf75] Re: VS: Saapuvien spiikkauksesta

  • From: Timo Hyvönen <timo.hyvonen@xxxxxx>
  • To: efhf75@xxxxxxxxxxxxx, jouni.laukkanen@xxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 5 Aug 2013 11:05:01 +0300

Moi,

ajattelisin näin:

- spiikkauspiste (langattomalla mikillä) hyvin valittavissa, esim. pyöreän
terassilla kentän puolella Infon vieressä ulkona
- kuuntelee taajuutta (tämä toimi hyvin ainakin Kuhmossa - "kolmen minuutin
päästä kentälle tulee Piper Arrow") ja Jouni tunnistanee nämä tunnareista
suoraan paremmin kuin minä, tuli yks RV-6 piperiksi)
- jos lennonjohdolle ja liikennetilanteelle sopii, tietenkin voi pyytää
tekemään matalalähestymisen/ohilennon ensin (jos pattern ei oo full)

Tämä osoittautui ihmisiä kiinnostavaksi asiaksi ja koneitahan voi platalla
esitellä muutenkin. Sopii hyvin muiden spiikkausten ja haastattelujen
lomaan

t, Timo

--
Timo Hyvönen, timo.hyvonen@xxxxxx