[eaf] .net számított oszlop

  • From: Attila Balázs <balazsati@xxxxxxxxxxx>
  • To: <eaf@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 May 2008 22:51:03 +0200

Sziasztok!

Régebben sikerült már így megoldanom a számított oszlop megjelenítését, de most
valamiért nem sikerül, tudna valaki segíteni?
Szóval a dataset xsd fájlját szerkesztem grafikus nézetben. Felvettem a szülő
táblába egy oszlopot, beállítottam, hogy int32 típusú és az expression-ben ezt
adtam meg:

count(child(FK_oprendszerek_gepek).opr_nev)

A gridviewban hozzáadtam ezt az oszlopot, de minden helyre 0-t ír, pedig nem
azt kéne... Mi lehet a rossz? A source attribútumot nem töltöttem ki az oszlop
tulajdonságainál, nem tudom az lehet-e...

Köszi!
http://www.live.com/getstarted.aspx