[eaf] Re: [eaf] Re: QTableWidget probléma

  • From: "Roland Szabados" <rolandszabados@xxxxxxxxx>
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 May 2008 23:26:15 +0200

Köszi a tippet, ki is próbáltam, sajnos nem vezetett eredményre,
DisplayRole-ra raktam de akkor is simán át tudtam írni az értékét.

mark->setData(Qt::DisplayRole, "x");
table->setItem(row,column, mark);

itt mark egy QTableWidgetItem típusú változó, amit a table (QTableWidget)
tábla valamelyik cellája értékül kap meg. Ezekután ugyanúgy tudom editálni,
annak ellenére hogy DisplayRole-n van.

Valami más ötlet?

üdv,