[eaf] Re: [eaf]

  • From: Maerlyn <maerlyng@xxxxxxxxx>
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 May 2008 00:03:44 +0200

Ha pointer, akkor delete változónév. Ha nem pointer, akkor meg ne töröld, hanem írd át a feliratát, esetleg helyezd át, a disconnecttel még az aktuális signal-slot kötéseket is feloldhatod.

Földesi Lénárd wrote:
Igazad van, bocsi, de ezzel nem müködik, mert a formról szeretném törölni, ez meg a meglévőt elrejteni, mikro én ujjat szeretnék létrehozni. Porbálkoztam vele, de olyan csúnya hibákat dobott amit még eddig nem láttam. :(
Azért köszi a helpet!

2008/5/14 Maerlyn <maerlyng@xxxxxxxxx <mailto:maerlyng@xxxxxxxxx>>:

    Már hogyne lenne! Hisz a QWidget-ből származik.
    http://doc.trolltech.com/4.2/qpushbutton-members.html

    Földesi Lénárd wrote:

        A QPushButton-nak nincs ilyen függvénye! :(

        Maerlyn <maerlyng@xxxxxxxxx <mailto:maerlyng@xxxxxxxxx>
        <mailto:maerlyng@xxxxxxxxx <mailto:maerlyng@xxxxxxxxx>>> írta
        (2008. május 14. 23:42):

           button->hide();

           Maerlyn

           On 5/14/08, Földesi Lénárd <foldesi.lenard@xxxxxxxxx
        <mailto:foldesi.lenard@xxxxxxxxx>
        <mailto:foldesi.lenard@xxxxxxxxx>>> wrote:
            > Hello!
            > Qt-ban a QPushButtont dinamikusan generálom a mozis
        feladathoz,
           hogy lehet
            > letörölni a formról, ha ujra akarom rajzoltatni őket, mert
           kevesebb kell
            > belöle vagy esetleg több?
            > A mozi székeit szeretném ezzel reprezentálni!
            >  Köszi a segítséget!
            > Üdv
            > Lénárd

-- Maerlyn