[eaf] Re: EAF4 ZH

  • From: Kovács Gábor <zonder@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: eaf@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 18 May 2008 16:42:41 +0200

Akkor álljon itt a részletes lista:
people.inf.elte.hu/gt
people.inf.elte.hu/nacsa
doc.trolltech.com
msdn.microsoft.com

Ezen felül van Gregorics tanárúr oldalán egy ilyen megjegyzés:

"Azoknak a web helyeknek az elérését, amelyet a hallgatók előzetesen
kérnek és az oktatók indokoltnak látják, biztosítani fogjuk."
(http://people.inf.elte.hu/gt/eaf/eaf4/eaf4_zh.html)

--
All your dreams can come true if you have the courage to pursue them
                                                           /Walt Disney/