SV: format af alarm meddelelser

  • From: "John Heilbrunn" <heilbrunn@xxxxxxx>
  • To: <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Nov 2015 18:12:01 +0100

Jeg har sat min U2 på 24 timer. Ikke desto mindre angiver den tiden som jeg
nævner og ikke som 24 timers angivelse.

Det er mærkeligt, for de fænomener, jeg oplever, tilbageviser du konstant.

Jeg har nu lige sat alarm til at vise sig om 2 minutter og 3 seknuder.

I mellemtiden kunne jeg konstatere, at når en aftale var oprettet, og
bekræftet, og jeg så havde tastet ja på opdatering af kalenderen, og så gik
ind med f1 plus s, så var kalenderen tom (altså ingen aftaler vist.

jeg gik så ud med z-mellemrum, og ind igen, og nu stod aftalerne der lige så
smukt!

Vi skal nok mødes, så jeg kan demonstrere dig det i realtime.

Den alarm jeg nu netop har fået, viser 24 timers format, perfekt, men det
var altså ikke den, jeg fik i går eftermiddag.

Mærkværdige inkonsistenser.

KH

John