[dk-u2beta] SV: [dk-u2beta] SV: [dk-u2beta] SV: [dk-u2beta] Så skulle listen være oprettet

  • From: "John Heilbrunn" <heilbrunn@xxxxxxx>
  • To: <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Nov 2015 09:14:32 +0100

søg i alle tekster:

Jeg afprøvede søg i alle tekster faciliteten i går - altså backspace enter
c.

Jeg er ikke klar over, om den både tjekker på flashdisk og på sd kort.

Jeg stillede mig på sd kort og søgte efter navnet rose.

I en fil under en mappe med filer fra braille note har jeg en indtastning på
alice rose mudarikwa. Fordi den er skrevet på braille note

fremtræder bogstaverne med stort og det angives i filen, som åbnes i
tekstbehandling med et punkt 456 foran, - altså for at vise, at ordet
bagefter er med store bogstaver.

Jeg fik ikke et hit (altså den fandt ikke navnet.

Den returnerer til "tekst som skal findes" og angiver den tekststreng, jeg
søgte efter.

For en sikkerhedsskyld gik jeg ned i den mappe og den fil, hvor navnet
findes, og foretog samme søgning. Her fandt søgefunktionen - f - tekststreng
- enter det søgte.

KH

John