SV: SV: vedr alarmindstillinger - lydfil

  • From: "John Heilbrunn" <heilbrunn@xxxxxxx>
  • To: <dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Nov 2015 08:49:34 +0100

Jeg har nu prøvet at lave en aftale. Filen ligger under medieafspiller. jeg
har tjekket, at filen kan afspilles.
Den skulle jo i princippet både varsko mig 15 min før aftale og på selve
aftaletidspunktet?
Den gik i gang 15 minutter før, men begrænser sig ikke til de angive 5
sekunder, men spiller dedudad.
Desuden skriver den
28/11/2015 9:1 AM test (aftalens betegnelse.
Det sidste er noget jeg har skrevet en del med bue om. Skullen den ikke
skrive 9:01 og ikke den amerikanske tidsangivelse.
Jeg har været i tvivl om dette fænomen hang sammen med om det var aftaler,
jeg selvskriver ind eller aftaler, der udspringer af outlook på min
arbejds-pc, som er synkroniseret med min U2.
Dette er et mystisk fænomen, for af og til skriver den 24 timers formatet
når advarslen kommer op, men andre gange altså ikke.
KH
John