Den nye opdatering har ryddet grundigt op i min mail.

  • From: Laus Klüwer <laus.kluewer@xxxxxxxxxx>
  • To: dk-u2beta@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 23 Dec 2015 20:19:23 +0100

Hej på listen.
Alleførst vil jeg ønske alle en glædelig jul og et godt nytår.
Derefter har jeg observeret, at de mapper jeg selv har lavet i min E-mail,
forsvandt da jeg opdaterede. Mappen sendt og papirkurven blev også tømt ved
samme lejlighed. Det er jo så derfor man lige tager backup først, så der er
ikke sket nogen ulykke, jeg synes bare lige jeg ville gøre opmærksom på
fænomenet.

Venlig hilsen
Laus Klüwer.

Sendt fra min Braille Sense U2 MINI.