[dgz] VIKTIGT, angående LAN v21

  • From: "W2k" <w2k@xxxxxxxxxxx>
  • To: "DGZ Freelist" <dgz@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 16 May 2001 19:09:01 +0200

Hej!

Goda nyheter för vissa, sämre för andra .. vi blir fler
än väntat på LANet vecka 21 - en annan förening vid namn
"LAN Masters" kommer på besök vilket innebär att vi troligen
blir mellan 20 och 24 stycken. Så många har vi inte plats
för i vanliga fall, vilket har lett till att styrelsen beslutat
ändra på bordens placering något.

Detta innebär automatiskt att ingen längre sitter på samma
plats som innan. Jag har försökt placera folk så att alla sitter
nära eller bredvid samma personer som tidigare, men allt är
inte möjligt i platsbokningens värld.

Den nya formeringen av borden innebär att borden nu står
i rader istället för i U-form. Med denna placeringsmetod
kan folk inte bara sitta bredvid utan även mittemot varandra,
vilket ger tätare packning och därför mer folk - upp till 27
får vi plats med den nya placeringen, jämför med 18 innan.

Du kan se ändringarna samt de nuvarande placeringarna på
hemsidan, i platsbokningen. 78% av er har i princip samma
platser som innan, men om de återstående 22% har problem
så får ni gärna e-maila eller ringa mig så får vi se vad
som kan ordnas.

Vid omfördelningen av platser har styrelsemedlemmar, personer
med tidigare uttryckta särskilda önskemål om placering och
de som redan betalat prioriteras.

Som sagt, all information om de nya platserna finns på
hemsidan: www.dgzone.org lösenord "tribes".

Mvh Wille