[dgz] VIKTIGT - LAN v 22 och Kallelse till årsmöte

  • From: Wilhelm Svenselius <wille47@xxxxxxxxx>
  • To: dgz@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 14 May 2003 22:33:26 +0200

Hej alla!

Nu när jag förhoppningsvis har fungerande e-mail adresser till de flesta av Er kommer här lite information om vad som kommer att hända inom DGZ inom den närmaste framtiden.

Till att börja med har vi en hemsida. Den ligger på http://dgz.ws83.net och innehåller egentligen inte så mycket mer än den gamla, men några förändringar har skett. Varje medlem har nu ett eget kontonamn och lösenord, platsbokning till LAN går att göra direkt på sajten, och så vidare. Kontonamn och lösenord kommer att skickas ut till Er så snart sidan är helt klar.

Nu till det viktiga - vi skall ha LAN med start på torsdagen vecka 22 (29 Maj) och kvällen innan, onsdagen den 28 Maj alltså, kommer vi att ha årsmöte. Årsmötet är till för alla medlemmar, kostar inget att närvara på och kräver ingen föranmälning, men det är viktigt att så många som många kommer. På årsmötet kommer vi att fatta en del viktiga beslut om föreningens framtida aktiviteter. Samtliga medlemmar i DGZ är härmed kallade till årsmötet.

Ni som även skall vara med på LANet får naturligtvis ta med er era datorer redan på onsdagkvällen och börja LANa direkt. Exakta tider för när årsmötet börjar kommer. Gissningsvis blir det runt 18-20 tiden. Såväl LANet som årsmötet kommer att äga rum i Stocksunds Scoutstuga.

Preliminär dagordning för årsmötet följer:

* Mötets öppnande
* Fråga om mötet är stadgeenligt kallat
* (Verksamhetsberättelse)
* (Revisionsberättelse)
* Ekonomisk berättelse
* Fråga om styrelsens ansvarsfrihet
* Val av ordförande
* Val av styrelseledamöter
* Val av revisor
* Fastställande av medlemsavgift
* Godkännande av nya stadgarna
* Medlemsskap i SVEROK
* Föreningskonto i FSB
* DGZ T-Shirts
* Rekrytering av nya medlemmar
* Övriga Motioner
* Övriga frågor

Ni som vill ta upp något på årsmötet (lämna in en motion, t ex), låt gärna mig veta så fort som möjligt så att jag kan lägga in det i dagordningen.

Det var allt för denna gång. När bokningen på hemsidan fungerar kommer ytterligare ett mejl att komma ut, med användarnamn och lösenord så att ni kan anmäla er. Ni som är extremt otåliga kan anmäla er redan nu via e-post, med önskemål om var i lokalen ni vill sitta.

Anmälningsavgiften för LANet blir 60 kronor. Ni som inte har betalat deposition kommer att få betala ytterligare 50 kronor, alltså 110 kronor totalt. Betalning sker i förskott.

OBS! Om du känner någon som vill vara med i Danderyd Gaming Zone, ge den personen adressen till hemsidan eller be honom/henne att mejla mig!

Det var allt. Har du frågor, mejla mig på wille47@xxxxxxxxxx

Mvh Wilhelm Svenselius
Styrelsen, Danderyd Gaming Zone