[delphi_ro] Re: BDE install

  • From: CIUDOIU GABRIEL <ciudi@xxxxxxxxx>
  • To: delphi_ro@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Feb 2002 06:01:04 -0800 (PST)

Salut!

Merci, problema este ca nu stiu daca este  singurul
loc din registri necesar functionarii bde-ului, la
fisiere este simplu, dar nu stiu toate key_le din
registri legate de bde; poti sa-mi trimiti cateva
adrese de componente pentru .db care nu folosesc
bde-ul.

Merci
Gabi
--- Nicu Buculei <nicubunu@xxxxxxxxx> wrote:

> E foarte simplu: citesti din registry (cam la fel
> cum ai scrie) in
> HKLM\Software\Borland\Database Engine si vezi daca e
> instalat.
> Oricum, mi se pare o abordare foarte "urita".
> Ti-as recomanda mai degraba in cazul asta sa faci
> aplicatia fara BDE -
> gasesti componente care lucreaza cu .dbf-uri fara
> BDE.

> pe
> sa
> copie
> trebuie

> --
> [...]

Great stuff seeking new owners in Yahoo! Auctions!
http://auctions.yahoo.com