[deak] Re: teszt

  • From: Szerdahelyi Róbert <szerdahelyir@xxxxxxxxxxx>
  • To: deak@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 9 Jan 2012 09:36:28 +0100 (CET)

Hát szevasztok Sráckáim, Báránykáim!

Üdv, a BOLDOG ÚJ ÉVben!!!
Én is benne vagyok, dörrentsünk egyet májusban a negyveneseknek!!
Azt üzenem így előre a 40-eseknek, mint azt a Fecónak is mondtam:
Hát ez már kor, amit nem lehet X-ekkel leírni!!!...de aztán rájöttünk, hogy
mégis.... XL...    és ez nem a gatyaméret!!
Szóval öregedjetek nyugodtan!!!
Éljen a BOTOX!!!!
Üdv.: Sz&#39;Roberto