[chinuch] חנוכה בחטיבה!!!!

  • From: שולי שוורץ <shultza8@xxxxxxxxx>
  • To: chinuch@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 27 Nov 2013 10:34:32 +0200

הורים יקרים שלום.
להלן התוכנית שלנו לקראת חנוכה,
כל בוקר יפתח בתפילת שחרית חגיגית בבית המדרש בשעה 8:30,
אשמח לדעת האם ישנם אבות או אחים גדולים שיגיעו על מנת לקבל ולהכווין את הבנים
הצעירים יותר המגיעים לתפילה, אני כמובן אהיה בעזרת הנשים.
כל יום פעילות יסתיים ב13:00 לאחר ארוחת צהריים.

חנוכה יהיה בסימן "חנוכת הבית" -
במהלך החג נשפץ, נצבע ונשדרג את החטיבה,
הורים שיש להם תנור או טוסטר אובן כבר לא בשימוש נשמח לקבלו, כלי מטבח חלביים
גם יתקבלו בברכה.
כמו כן מינינריהוט במצב טוב ישדרגו לנו את החטיבה.

יום חמישי - יהיה יום הכנה, נחליט מה אנחנו רוצים שיהיה, נצא לרחבי הקיבוץ
ונדון בחשיבות הבית הפרטי שלי...
כיתות ט- בשעה 19:00 מסיבת חנוכה כיתתית.
יום שישי יהיה את *מרוץ הלפיד*, מרים כבר שלחה מייל בעניין יציאה ב8 מהתחנה,
הרשמה אצלי. (מיועד לכל ילדי הקיבוץ)

יום ראשון נתחיל במלאכה, מומלץ לשלוח את הילדים עם בגדים ללכלוך (מזל שחודש
ארגון היה לא מזמן) נתחיל בנקיון וסידור, פינוי הריהוט השבור, נתחלק לצוותי
אחריות על מנת ליצור חבורות עבודה קטנות כיוון שאנחנו כמות מאד גדולה.

*יום שני - טיול חטיבה!!!! יוצאים לטיול בואדי קלט, *
*נצא בשעה 6:00 מהתחנה ונחזור בסביבות השעה 17:00. *
*כל הפרטים יימסרו לילדים.... עלות 100 ש"ח, הרשמה אצלי בהקדם...*

יום שלישי - נחזור לחטיבה, נעשה יום בישול, כי הרי בית אמיתי הוא בית שאוכלים
בוא כמו שצריך...

בימים רביעי וחמישי - ימשיכו לעסוק בקישוט ובשיפוץ החטיבה, אני לא אהיה בימים
אלה ובמקומי יהיו 2 חבר'ה מהתיכון שיפעילו את העסק.

אז שיהיה לכולנו חג שכולו אור ושמחה,
אשמח אם תעדכנו ותראו לילדיכם את התוכנית כדי שיידעו מראש.
--
רק טוב,
שולי