[cfinformatica-grup] Re: riure o plorar?

  • From: Pau Avellan <pauavellan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 13 Dec 2013 22:45:16 +0100

Pero Rajoy programa les retallades molt be.I enfona les empreses públiques
per vendre-les als amics també molt be.No hauria de tenir cap problema per
programar, utilitzant les mínimes instruccions, ja ho fa als mítings,
afegeix un while amb una consigna i la repeteix mentre /dev/null no es
nul.Una meravella de la programació!!!!
El dia 13/12/2013 20:52, "Carles Balbastre" <cbalbastre@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
va escriure: