[cfinformatica-grup] [off-topic] per ofimàtica

  • From: ALEJANDRO CASTAN SALINAS <acastan@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Feb 2014 11:30:36 +0100

Bé, no és que sigui off-topic, però era per compartir dos idees que no
entren dins el currículum d'ofimàtica però que potser poden ser
interessants per algun profe d'ofimàtica a ESO o SMX

Quan donava ofimàtica per ESO els alumnes aprenien a manipular les
propietats dels caràcters, paràgrafs, pàgines, taules, imatges, etc.
Malgrat sabien operar amb editor de texts, el seu particular gust per
l'estètica feia que els seus documents i treballs fosin un festival de
colors i efectes.

Vaig trobar un document que em va ajudar a explicar mínimament les regles
d'estil que ha de tenir un treball, i em va fer servei:

http://www.upc.edu/slt/recursos-redaccio/criteris-linguistics-upc/disseny-i-elaboracio-de-materials-docents

A més a més, ahir un company de feina em va enviar un enllaç de com fer les
presentacions més interessants, malgrat tampoc entri al currículum
d'ofimàtica:

  http://www.slideshare.net/thecroaker/death-by-powerpoint

salut

--