[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] [cfinformatica-grup] Migració des d'XP

  • From: "Josep A.Sanchez" <jasb2001@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 13:26:48 +0100

Hola,

Nosaltres tenim cicles formatius administratius i malauradament treballen
amb programes Windows, ja sigui l'Office o relacionats amb la
Comptabilitat. Com que les màquines en la majoria de casos les comparteixen
els alumnes d'ESO i CICLES, no podem instal·lar Linux.

El dia 27 febrer de 2015, 13:20, Javi Taule <javi.taule@xxxxxxxxx> ha
escrit:

--
Salutacions