[cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] Re: [cfinformatica-grup] [cfinformatica-grup] Migració des d'XP

  • From: "Lluís Melgar a IES Copèrnic Grup TIC" <nicopernic1.lmf@xxxxxxxxx>
  • To: <cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Feb 2015 11:21:07 +0100

Per al·lusions de'n Carles Añó
A efectes pràctics,sí.Políticament,escriurem que disposem de llicències de
programari per a tots els alumnes i professors del Centre.
A més,jo considero que l'activació de Windows és una part necessària ( que
la canalla ha d'aprendre ) de la instal·lació del Sistema Operatiu.
Programari : http://aka.ms/dsproductlist ( DreamSpark és al 3er. full )