[cfinformatica-grup] Re: Convalidacions ASIX-DAM (2x3)

  • From: Juan Carlos Pérez <jcperez0@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 30 Oct 2014 19:41:42 +0100

Hola,

Per mi, interpretant les instruccions d'inici, són convalidacions directes
(les fa el centre) i no cal demanar ni enviar res.

Tot i així, em sobte molt que es puguin inventar (els que legislen) "per
llei" tot el tema de les UF (som els únics de l'Estat) i no puguin fer les
convalidacions també "per llei" ... hem d'anar amb unes instruccions?

JC