[bw] SoundRTS- nová čeština

  • From: Vojtěch Šmiro <artez1@xxxxxxxxxx>
  • To: <fanda@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Jul 2009 12:59:43 +0200

Zdravím. Těšte se na SoundRTS, novou, mým hlasem namluvenou češtinu. Bude
vydána buď dnes a nebo zítra večer. Kdo bude mít dotazy nebo ji chtít, může mě
kontaktovat e-mailem na
artez1@xxxxxxxxxx a nebo skypem
korzar99
Nechce se mi ji veřejně dávat, vy ji můžete však rozšiřovat, nikoli se však na
ní obohacovat.
Jde mi prvně o několik názorů, než češtinu dám někam ke stažení. Kdo chcete
pomoci, ozvěte se mi a dáme to spolu do kupy, bude potřeba pár testerů.
S přátelským pozdravem a přáním hezké pouťové neděle
Vojta.