[brooklyn] Re: Újra Happy Singles Party - júli 25 Római part

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 24 Jul 2003 11:27:25 +0200

Abba például...mert úgy is felfoghatjuk ezt, mint egy közérdekü felhívást,
amely a mai közbiztonsági állapotokra akarja felhívni az emberek
figyelmét.
Tehát amellett, hogy szórakoztat, még tanítani is próbál, ami tiszta
haszon ebben az elmarketingesedett, reklámizü világban...

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Process Engineer
IBM Data Storage Systems Kft.