Re: Válasz: Re: Fika

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 5 Sep 2003 13:14:01 +0200

ŐŐŐ,

A japán az egy sokal érthetöbb nyelv. Hatazawa barátom sokat tanítgatott,
így tudom. Tehát ez nem
Japánul van. De akkor meg mi ez?
El tudom képzelni magamat amikor majd menedzser leszek és lapozgatom a
menedzser-közlönyt
látom a hirdetéseket és felkiáltok:
-MHhhhmmmm! J2EE, wohoooo, ez kell nekünk, hol lehet megrendelni???!!!!!

marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
09/05/2003 12:18 PM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Válasz: Re: Fika

Erre a 2 levélre csak azt tudom mondani, hogy

Mi a faszomokat írtál ide Áron b+?
Ki a faszom tudja, h mik ezek?
És ki a faszomat érdekli egyátalán, h mik ezek?

Már azt is gondolhatnám, h kínaiul van az egész, de hát te Japánba vagy.

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.09.05 12:06:30

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re: Fika

 Ha mar igy belejottem: a J2EE magaban foglalja mind a servlet-eket, mind
a JSP-t, mind az EJB-ket, szoval a lista ilyen ertelemben redundans. A M$
cuccokrol f sincs.

 Regards,

 Aron

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.09.05 12:04:15

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:

 A PL/SQL kisse kilog az "Adatbazisok" felsorolasbol, az Oracle-t
meg nem szokas ORACLE-nek irni.
 Masreszrol, az h otthon vagytok mindenfele M$ technologiakban meg a
J2EE-ben is, az szerintem a kovfelekeppen teljesulhet:
 - ketten vagytok, de egyutt 150 ev felett
 - fiatalok vagytok, de van 50 engineer-etek
 - mindketten zsenik vagytok

 Gondolom C, igaz?! ;) Persze kell a sok buzzword, arra bukik a hulye
kliens...
 Amugy kez- es labtorest a cegalapitashoz, remelem 10 even belul a
Forbes-ban v a HVG-ben olvashatok Rolatok! Gambatte kudaszai. ("Hajra!")
 Regards,

 Aron

 PS. Baker, fikazasban megin' en irtam a leghosszabbat. Bocs. :/