Re[2]: Válasz: Re: Fika

  • From: "Dervarics Gergely" <dervarics@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 05 Sep 2003 13:45:06 +0200

Kimochi ii!

Sajnos engem nem tanitott senki japanul, de azert ezt-azt felszed az
ember. A fontosabb kulcsszavakat legalabb. Es legjobb baratunk az
Internet, ebben is. A fenti mondatot(?) pl vmi olyan oldalon tanultam,
ahol feltunoen hianyos oltozetu japan lanyocskak fotoi vannak. Csak azt
nem ertem, hogy naluk minden lany tanulo es mind matroz bluzban jarnak
egesz nap?

G.

Idézet Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx> leveléből

> tanítgatott,
>  Hmmmm, nihongo o wakaru koto wa chotto musukashii to omoimasu... Boku
> wa.

> megrendelni???!!!!!
>  Hat ez pedig pontosan igy tortenik, erre vajaznak - egyebkent okosan
-
> Fecoek is, ha nem tevedek.
>  Sajnalatos modon ezeknek a buta roviditeseknek meg jelentese is van,
de
> ez mar kevessebeket erdekel... :|

Hirdessen email-ben! Az email hirdetések hatékonysága sokkal jobb,
mint a bannereké. Kattintson a részletekért!
http://mailhungary.hu/ajanlat.html#dm