Re: Pangás

  • From: Gergely Polesinszky <gergely.polesinszky@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 3 Sep 2003 10:39:21 +0200

Elkepesztoen jot tudok oldalrol belerugni az autokban, szep cipotalp format
kepezve az oldalan....lehet valasztani a format, mas cipot is fel tudok venni!
Masresz csak masik motorosnak van eselye utolerni ebben a varosi
kozlekedesben....
Hat szivesen varlak a piroslampanal, aztan meglatjuk ki gyoz!
Versenyre fel!