RE: Featuring Sebci

  • From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 15 Sep 2003 14:34:41 +0200 (CEST)

 Ezt most nem ertettem. :)
 De a foto nagyon kiraly, mindig ilyen kepek voltak (vannak?) a
Figyelo-ben, most meg a Forbes-ban fiatal topmenedzserekrol! En is ilyen
akarok lenni.
 Hajra Sebok! (Pont ma neztem a hup.hu-rol indulva Linus-fotokat, ha O
sokkal szarabbul nez ki, bizony. :))
 Regards,

 Aron

 PS. Van meg ilyen materia masrol is?