[bergenhifi] Re: kommende helg, 16. og 17.sept

  • From: sven øyvind anderssen <soanderssen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Sep 2011 09:15:01 +0200

Hei Roger. Takk for invit. Skulle gjerne tatt en tur, men det blir messe i
Horten denne helgen.

SØ

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] kommende helg, 16. og 17.sept
Date: Tue, 13 Sep 2011 21:33:26 +0000

Hei igjen.
Ser ut til at noen kanskje finner det bryet verdt  å ta seg en tur, enten det
nå blir fræddas- eller lørdagskvelden...
Vel, der er rom til noen flere, også av de gamle traverne, dersom det skulle
friste nok...

Regner med at jeg er "klar" til å ta imot folk disse kveldene fra ca 2030 og
utover i de sene timer. Kl 2030 bør jeg være klar med alt som skal og må
gjøres, og kan senke skuldrene og kose meg litt...

Adressen er som før: Olsvikåsen 33, 2 trapper opp
mobnr: 924 82 030

mvh
Roger Jørgensen