[bergenhifi] Re: SV: Re: Da er vi igang igjen

  • From: "Mats Petter Thunes" <lattis_8@xxxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 29 Jul 2006 21:34:21 +0200

Heisann

Klart det er plass til deg!!

Du bor ikke langt i fra meg da, jeg bodde borte ved Rolland for noen år siden, nå bor jeg borte ved Skinstø, Myrdalskogen 28, 10 etasje. Den mitterste høyblokken.

Det sier jeg svært ja takk til, kremanlegg du har!!

Mvh,
Mats Petter.

From: "Vidar Berge" <vidarberge@xxxxxxx>
To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [bergenhifi] SV: Re: Da er vi igang igjen
Date: Sat, 29 Jul 2006 16:34:10 +0200

Hei!!

Det er gjerne fullt. Men dersom det skulle være ledig plass blir jeg gjerne
med 18/8. Til gjengjeld kan jeg by på Von Schweikert vrj4 og cary rør i
Åsane(Rolland) på et eller annet tidspunkt