[bergenhifi] SV: Re: Burmester-kveld?

  • From: jakobsandal <jakobsandal@xxxxxxxxxx>
  • To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 2 Dec 2014 19:44:30 +0100

Hei Ole. No nærmer det seg for andre lyttekveld hos meg. Føreløbig blir vi bare
3mann men håper på noe mer. Det er en Andreas som eg tror skal komme men finner
han ikke igjen.
Uansett ser eg frem til årets siste lyttekveld og sikker på en hyggelig kveld
på ett greit nok oppsett.
Igjen gi en tilbakemelding for dei som kommer.
Hilsen.
Jakob

Sendt fra en Samsung MobilJørgensen Ole <ollliejay@xxxxxxxxxxx> skrev:Jeg vil
gjerne komme fredag 5.

Ole

From: jakobsandal@xxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Re: Burmester-kveld?
Date: Wed, 26 Nov 2014 00:10:48 +0100

Takk for denne tungvinte fremgangsmåten, muligens noen kan imstruere  for
forbedringer i fremtiden. Håper på respons.  For mange, er det best med
fordeling over 2 kvelder. Velkommen .
 Med hilsen.
Jakob Sæbø
Sandviksbodene 2 C
90221505    / Helst SMS  ( dårlig forbindelse arb- tid)

From: roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx
To: bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx; jakobsandal@xxxxxxxxxx
Subject: [bergenhifi] Burmester-kveld?
Date: Tue, 25 Nov 2014 22:02:05 +0000

Hei dåkkar!
Er der nogen i lauget som er sugen på å delta på en laugskveld med masse flott
bling-bling Burmesterutstyr og en Avid vinylspiller?
I så fall kan det hende at Jakob Sæbø har muligheten til å ta i mot oss om ikke
så alt for lenge. Det KAN bli allerede fredag førstkommende, evt fredag
5.desember
Han har hatt litt problemer, vet ikke hvorfor, med å få komme til i
maildistribusjonssystemet vårt, så jeg har sagt meg villig til å hjelpe til med
å kalle til treff.

Flott hvis folket gir kjapp respons, slik at han kan rydde i heimen før vi kjem
- enten det blir denne eller neste uke. Vi snakker da for begge dagene om
møtetidspunkt fra kl 1730 og utover kvelden.

@Jakob: Har du mulighet til å forsyne folk med et tlfnr de kan nå deg på?

mvh
Roger