[bergenhifi] Laugstreff

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: "bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx" <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Aug 2015 20:51:25 +0000

Hei folkens.Da er ferien over for denne gang, og man er tilbake i hverdagen.Hva
passer da bedre enn å tuppe noen og enhver litt i baken, slik at aktiviteten i
Lydlauget ikke visner helt?Jeg hiver meg derfor på Tønnes` gode initiativ, og
inviterer til laugstreff fredag 28. og/eller lørdag 29.august.Det er jo en del
som er fortrolig med mesteparten av det jeg spiller på, men noe nytt vil det
være for enkelte, og mer nytt KAN komme i hus før den tid... ;-) Klokkeslett
for når jeg tramper igang kommer jeg tilbake til.
mvhRoger Jørgensen