[bergenhifi] Kommende helg...

  • From: Roger A. Jørgensen <roger_a_jorgensen@xxxxxxxxxxx>
  • To: <bergenhifi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Sep 2011 11:54:20 +0000

Hei godtfølkj....
Kommende helg, dvs fredag 16. og lørdag 17.september, skal madamen på tur.
Dvs at jeg er stuck alene med kids og bikkje.
Tenkte da at jeg skal spille usannsynlig masse musikk, samt at jeg kunne prøve
å få invitert inn de av dere der ute som ikke har vært innom på en stund....
Det har jo skjedd litt i husguden siden jeg startet, og en del av dere har jo
vært innom og fått smakebiter på hvordan det funker pr skrivende stund.
Pga at unger og bikkje er i heimen, vil det neppe bli snakk om lydnivåer som
får naboen til å komme opp og spørre om å få lånt den og den cd`n, men jeg tror
nok at det skal være mulig å få seg både en god stund i sweetspot, samt å prate
litt mainnskjit...

Så; til de av dere som ikke har vært innom på en stund - dere er velkomne.

Tidspunkt og annet "formelt" tar vi i løpet av uken

mvh
Roger "Proffen" Jørgensen